Nieuw partnership met Jumbo Supermarkten
Jumbo Supermarkten en VMN Media zijn een samenwerking aangegaan om de toegang tot vakinhoudelijke informatie voor alle Jumbo-medewerkers en ondernemers te versterken. Met dit partnership investeert Jumbo gericht in kennisdeling, ontwikkeling en inspiratie op de werkvloer.

VMN Media en Jumbo bundelen krachten voor vakgerichte kennisdeling
Zeist, 3 februari 2025
Sinds 1 februari is VMN Media een samenwerking gestart met Jumbo Supermarkten. In het kader van dit partnership krijgen alle medewerkers en ondernemers van Jumbo ongelimiteerde toegang tot relevante vakinformatie, met een centrale rol voor Distrifood. Deze samenwerking sluit naadloos aan bij de ambitie van Jumbo om zijn medewerkers en ondernemers optimaal te ondersteunen in hun professionele ontwikkeling en in het realiseren van uitstekende winkelprestaties.
Toegang tot vakmedia en events voor alle Jumbo-medewerkers
Als onderdeel van het partnership ontvangen alle winkels het Distrifood Magazine – een toonaangevend vakblad boordevol inzichten en trends in de retailsector. Daarnaast krijgen Jumbo-medewerkers met een @jumbo.com-mailadres onbeperkt online toegang tot Distrifood én tot andere toptitels van VMN Media, zoals Vastgoedmarkt, VMT en Logistiek. Zo blijven zij altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Ook zijn Jumbo-medewerkers welkom op vakgerichte evenementen die bijdragen aan hun kennis en netwerk, zoals Industributie en VMT Food Safety. Wij kijken ernaar uit om Jumbo met onze journalistieke expertise te ondersteunen en zo bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van zijn medewerkers en ondernemers.
Meer informatie?
Neem contact op met:
Christiaan Stenssen | Teamlead Contentsales Grootzakelijk | christiaanstenssen@vmnmedia.nl
