Case Case STULZ - Vergroten merk- en propositie-bekendheid Aanwezig zijn op de plek waar installateurs zich bevinden STULZ is een toonaangevende leverancier voor klimaatbeheersing. Het is voor STULZ heel belangrijk om haar doelgroep in de installatiesector te bereiken. Maar hoe pak je dat aan? Samen met de redacties van VMN media werden verschillende kanalen ingezet om de marketingdoelstellingen van STULZ te behalen.
Case OOMT en webinars Een logische samenwerking, want met webinars bereik je in een korte tijd veel mensen. Maar waar begin je? In samenwerking met de redacties werden er mooie co-producties opgezet voor AMT en Tweewieler. Hoe? Lees alles over de samenwerking tussen OOMT en VMN media.
Case Studytube als kennispartner Studytube is één overzichtelijke leeromgeving waarbinnen medewerkers de regie hebben over hoe, wanneer en vaak ook wát ze leren. Studytube wil zich posititioneren als kennispartner voor werkgevers, maar hoe? In samenwerking met de verschillende redacties van onze merken hebben we een mooie samenwerking neergezet. Lees alles over de samenwerking tussen Studytube en VMN media.
Case AFAS en thought leadership In de bouw is een foutloos proces van projectadministratie van cruciaal belang. AFAS biedt geïntegreerde functionaliteit voor de bouw. AFAS heeft als doel om de naamsbekendheid in de bouwwereld te vergroten, maar hoe doe je dat? In samenwerking met de redactie Contentmarketing werden diverse kanalen ingezet om dit te bereiken. Lees alles over de samenwerking tussen AFAS en Cobouw.