Zie jij kansen in de energietransitie? Presenteer je bedrijf in de special De energietransitie is een van de grote opgaves waar de bouw-, ingenieurs- en installatiesector voor staan. Er moet de komende jaren enorm veel gebeuren en er worden miljarden vrijgemaakt per jaar om dit te realiseren. De infrastructuur voor energie wordt in aantal opzichten zelfs groter dan de huidige infrasector. Alleen al het elektriciteitsnetwerk verdubbelt, een immense opgave. We geven jou graag de mogelijkheid om aansluitende producten, diensten en visies te delen en mee te doen in deze Cobouw-special die helemaal in het teken staat van de energietransitie. Deze special verschijnt op dinsdag 9 april.
Case Case AFAS - Thought leadership claimen In de bouw is een foutloos proces van projectadministratie van cruciaal belang. AFAS biedt geïntegreerde functionaliteit voor de bouw. AFAS heeft als doel om de naamsbekendheid in de bouwwereld te vergroten, maar hoe doe je dat? In samenwerking met de redactie Contentmarketing werden diverse kanalen ingezet om dit te bereiken. Lees alles over de samenwerking tussen AFAS en Cobouw.
Staat jouw bedrijf voor duurzaamheid? Presenteer je bedrijf in de special Cobouw Duurzaamheid & Infra Is jouw bedrijf actief op het gebied van duurzaamheid? Dan mag jouw boodschap niet ontbreken in deze special die op 19 december verschijnt. Energieneutraal, circulair en duurzaam bouwen is niet meer weg te denken in het hedendaags bouwproces. Net als de ambitie van de infrasector om de wereld van shovels, asfalt en bagger drastisch te veranderen en de infrastructuur uiterlijk 2030 circulair, klimaatbestendig en ‘smart’ te maken. We geven jou graag de mogelijkheid om aansluitende producten, diensten en visies te delen en mee te doen in deze editie over duurzaamheid en infra.
Case Case Kingspan - Contentmarketing Kennis delen met de belangrijkste doelgroepen in de keten Kingspan maakt hoogwaardig geïsoleerde sandwichpanelen en biedt een uitgebreid assortiment aan dak- en gevelsystemen. Het bedrijf is al 50 jaar marktleider in thermisch rendement en brandveiligheid. Om kennis te delen met haar belangrijkste doelgroepen in de keten besloot Kingspan om een serie webinars te ontwikkelen. VMN media werd als partner geselecteerd om de webinars wereldkundig te maken en inschrijvingen te genereren.
Case Case STULZ - Vergroten merk- en propositie-bekendheid Aanwezig zijn op de plek waar installateurs zich bevinden STULZ is een toonaangevende leverancier voor klimaatbeheersing. Het is voor STULZ heel belangrijk om haar doelgroep in de installatiesector te bereiken. Maar hoe pak je dat aan? Samen met de redacties van VMN media werden verschillende kanalen ingezet om de marketingdoelstellingen van STULZ te behalen.
Case OOMT en webinars Een logische samenwerking, want met webinars bereik je in een korte tijd veel mensen. Maar waar begin je? In samenwerking met de redacties werden er mooie co-producties opgezet voor AMT en Tweewieler. Hoe? Lees alles over de samenwerking tussen OOMT en VMN media.
Case Studytube als kennispartner Studytube is één overzichtelijke leeromgeving waarbinnen medewerkers de regie hebben over hoe, wanneer en vaak ook wát ze leren. Studytube wil zich posititioneren als kennispartner voor werkgevers, maar hoe? In samenwerking met de verschillende redacties van onze merken hebben we een mooie samenwerking neergezet. Lees alles over de samenwerking tussen Studytube en VMN media.
Blog Zo verspreid je jouw content simpel, snel en succesvol via LinkedIn Heb je sponsored content online laten plaatsen op één van de vaktitels van VMN media? Uiteraard wil je dat wereldkundig maken en LinkedIn is dan hét platform in de B2B-wereld. Hoe pak je dat goed aan, zonder al te veel gedoe? Lees dit artikel...
Blog Heb jij het lef om een goede whitepaper te maken? Hierbij de tekst voor de whitepaper, we hopen dat jullie hiermee veel leads voor ons bedrijf binnenhalen... Whitepaper? Whitepaper? Advertorial, brochure, folder, zul je bedoelen!
Blog 8 tips: deze koppen boven je artikel werken Praktische tips (en valkuilen) voor het maken van koppen. Je kunt de meest prachtige teksten tevoorschijn toveren op je B2B-website maar als jouw klant het artikel niet leest, schiet je er niets mee op. Wat doe je daaraan? Allereerst: je zorgt dat de kop perfect is. Want je kunt een blog op social media rondstrooien wat je wilt, als je kop niet aantrekkelijk genoeg is, is het verspilde energie. Zorg dat jouw kop tijdens het ‘koppensnellen’ eruit springt!
Blog Contentmarketing: waar schrijf ik over? Zet de juiste stappen voor het juiste onderwerp We starten als B2B-uitgeverij samen met onze klant een traject voor contentmarketing. De opbouw is besproken, de planning is uitgezet, de klant gaat zelf de content produceren en wij mailen het bedrijf alvast wat tips: ‘Deze typen content zijn mogelijk, zo bouw je de tekst op, denk aan deze onderwerpen en als er hulp nodig is, denken wij graag mee’.
Blog 13 tips om een artikel tig keer te verspreiden Content geplaatst! Wat nu? Als redacteur contentmarketing ontvang ik natuurlijk vaak content geschreven door externe auteurs. Scherpe teksten, diepgaande artikelen; de ultieme manier voor een bedrijf om hun kennis en kunde te verspreiden. Wij verzorgen de eindredactie, bewerken waar nodig, kiezen de juiste koppen, tags en linkjes, maken het op en plaatsen de tekst. Het artikel lift vervolgens mee op de kracht van onze vakmerken en - indien ingekocht - profiteren ze van een nieuwsbrief met een mailbestand waar ze zelf vaak alleen maar van durven dromen.
Blog Contentmarketing: content mist vaak die laatste stap Wil jij – als redacteur – eens meedenken over een contentplan voor een contentmarketingtraject? Natuurlijk! Niets leuker dan samen met klanten uitvogelen welke inhoud het best gaat werken. Altijd een uitdaging, ook al denken klanten daar soms anders over! Ze stappen hier binnen met een vastomlijnd plan in hun hoofd over de content die ze kunnen inzetten. “Joh, artikelen hebben we echt genoeg hoor, dat is het probleem niet.” Uhh dat is prettig, maar mijn ervaring is dat die artikelen soms net die laatste denkstap missen…
Blog Jouw sponsored content is geplaatst – en nu? Super! Jouw sponsored content is geproduceerd, geredigeerd, waar nodig aangescherpt voor de doelgroep, er staat een goeie kop boven en vervolgens is het online gezet door de redactie. Altijd weer een klus, maar het is gelukkig klaar! Toch?
Artikel 9 stappen om een Great Place to Work te worden Er zijn veel grootse werkplekken, maar wie mag zich nou echt een Great Place to Work noemen? De top 10 voor 2020 is bekend, mét de negen stappen om zelf ook een Great Place to Work te worden.
Artikel Topvrouwen bol.com: ‘Logistiek is zoveel meer dan dozen schuiven' Agnes Keune, director logistics innovation, en Marijn de Weerdt-Samwel, director logistics operations, zijn onderdeel van het logistieke managementteam bij bol.com. Beide dames werken al geruime tijd bij het bedrijf en hadden tot drie jaar geleden geen ervaring (of per se affiniteit) met logistiek. Toch besturen zij nu de logistieke operatie en innovatie en zijn beiden heel tevreden met waar ze nu zitten.
Nieuws Vaktitels van VMN media delen cadeaus uit Een interessant artikel gelezen op één van jouw vaktitels en je denkt: dit moet mijn collega ook echt lezen? Dan kun je vanaf nu dat artikel cadeau geven! Helemaal gratis! Ontdek hier hoe het werkt...
Vijf vragen over onze online abonnementen: waarom zijn niet alle artikelen gratis te lezen Op de websites van VMN media twee soorten verhalen: verhalen die gratis toegankelijk zijn en verhalen die te lezen zijn als abonnee. Als je geen abonnement hebt, kan je drie artikelen per maand gratis lezen. Alle sponsored en native artikelen zijn en blijven altijd gratis toegankelijk. Waarom is dat? We leggen het uit.
Blog 4 redenen om juist nu campagne te voeren Door de coronacrisis houden veel bedrijven de handen op de knip. Begrijpelijk, maar is dat wel verstandig? Wij denken dat het juist nu heel belangrijk om van je te laten horen. Lees hieronder onze 4 redenen waarom.
Artikel 'Voet aan de grond met Cobouw' Een interview met Madeleen van de Pol, marketingmanager new business AFAS.
Artikel ‘Wij zochten een kennispartner’ Een interview met Robert van den Eeckhout, head of contentmarketing bij Studytube.
Artikel 'Veel mensen bereiken in korte tijd' Een interview met Mijke Hoogeslag, communicatieadviseur OOMT.